Ansatte

Avdeling NORDLYS

Linn Granli

Stilling: Pedagogisk leder

Pedagogisk leder på Nordlys.

Bendik Høistad

Stilling: Pedagogisk leder

Bendik begynner hos oss 1. februar. Han er 25 år, utdannet barnehagelærer. Han beskriver seg selv som positiv, omgjenglig, godt humør og pliktoppfyllende, kreativ omsorgsfull, tålmodig og leken.

Mona Salomon

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Barne-og ungdomsarbeider på Nordlys

Avdeling REGNBUEN

Ewa Lang

Stilling: Avdelingsleder

Ewa er utdannet barnehagelærer og begynner som pedagogisk leder på Regnbuen i slutten av april. Ewa er 32 år g har 2 egne barn.Gift med Thomasz. Ewa er opptatt av at barn skal lære, samtidig som at lek og moro skal være en stor del av barnehagehvredagen.

Anna Smolen

Medarbeider og assistent på Regnbuen

Gunlaug Nicolaysen

Stilling: Assistent

Medarbeider og assistent på Regnbuen. Gunlaug har vært ansatt i Dalsbråten Barnehagehage siden 1991. Gunlaug jobber per nå 6 timer tirsdag, onsdag og torsdag.

Line Bratlund

Avdeling SOLSTUA

Camilla Nordengen

Pedagogisk leder på Solstua

Janne Køgel Quiron-Blondin

Stilling: Barnepleier

Fagarbeider på Solstua

PERSONALavdeling

Runhild Skaane Raastad

Stilling: Daglig leder
post@dalsbratenbarnehage.no

Daglig leder i Dalsbråten Barnehage med eget kontor som stortrives i barnehagen sammen med barna deres. Jeg er her for dere- så bare bruk meg. Spør meg gjerne hvis det er noe dere lurer på, hvis det er noe som er ugreit eller bra.

Ewa Lang

Stilling: Avdelingsleder

Anna Smolen

Medarbeider og assistent på Regnbuen

Gunlaug Nicolaysen

Bendik Høistad

Linn Granli

Stilling: Pedagogisk leder

Pedagogisk leder på Nordlys.

Line Bratlund

Camilla Nordengen

Pedagogisk leder på Solstua

Mona Salomon

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Barne-og ungdomsarbeider på Nordlys

Janne Køgel Quiron-Blondin

Stilling: Barnepleier

Fagarbeider på Solstua

Rigmor Andersen

Stilling: Kjøkkenassistent

Rigmor er barnehagen sin egen kokk og kjøkkenmedarbeider og . Rigmor har ansvar for matlaging og innkjøp. Og sammen med avdelingene ordner hun varm lunsj til oss to dager i uka. Hun er ekspert på å bake hjemmebakt brød .